Овакве глупе коментаре остављају само исти паразити као и ови из Парк. сервиса. Као, ,,браво Парк. сервису што нас олакшаваш за 1.500 д". С којим право они нама ударају порез на паркинг? Треба им лова да се подмире лењи крмци, и они само донесу одлуку. Ваљда треба да станари донесу одлуку, али, конкретно, за Кр. Петра нико нас није питао. Сада ће сви побећи у део града где се не наплаћује паркинг, па ће онда станари тих делова тражити да се уведе наплата и тако редом. Ако неко мисли да је бацање 1.500 дин. годишње ,,ништа", нек нам град да тај новац јер нам је увео порез на аутомобиле. Мало вам је по 33.000 д. за регистрацију (мени за 20 г. стар ауто)? Друго, јесте Парк. сер. ,,средио" С. Ковачевића, али је СМАЊИО број места и радили су ДВА И ПО МЕСЕЦА првих 300 м. А паук диже кола у забаченим улицама (Карађорђева), а не сме ни да
пипне мафијашка кола паркирана на тротоару на Бул. Ослобођења. Фуј, багро.
S obzirom da je mnogo onih koji ne razumeju ili se prave da ne razumeju (botuju), hajde jos jednom da objasnim ko ima pravo na povlascenu stanarsku parking kartu u iznosu od 130 din/mes. Dakle, da bi ste od PS mogli da kupite stanarsku parking kartu, morate da ispunjavate dva uslova:
1. Da ste prijavljeni na adresi gde trazite stanarsku kartu, sto dokazujete uvidom u Licnu kartu
2. Da je vozilo registrovano na vas (ne bitno gde i ne bitno da li su tablice NS, VS, VA ili neke strane. Vazno je samo da ste vlasnik vozila!)
@Brat Djura ma nemoj? A gde si ti to bio i video da se "nigde" ne placa posle 18h i subotom? U Becu se parking placa do 22h. U Budimpesti i Solunu,i nedeljom...
@Kaja naravno da ne mogu da dobiju stanarsku kartu, jer ne zive u Novom Sadu. Zive u Vrbasu. To kaze licna karta. Neka odluce, poljoprivredno gazdinstvo ili parking. Da bi dobili stanarsku, moraju da promene mesto boravka na Novi Sad, tacnije na adresu u zoni naplate gde traze stanarsku kartu. Ne razumem sta tu nije jasno? Vozilo moze da ostane registrovano na VS, to nije prepreka.
Nedavno sam ispred rođene kuće gde imam stanarsku parking kartu ali ne i parking mesto platila pokušaj nošenja pauka i kaznu za nepropisno parkirani vozilo. Kažu-napiši da si stanar-njih mrzi da proveravaju registraciju. Bahato nema šta!
@Kaja da li Vi pazljivo procitate tekst i komentare, pre nego sto pisete kojesta? Vasi prijatelji ne mogu da dobiju povlascenu stanarsku parking kartu iz razloga sto su prijavljeni u Vrbasu na adresi, a ne zbog toga sto im je vozilo registrovano na VS! Pa to je logicno! Kako da dokazu da zive u Novom Sadu? Po toj logici bi ceo Vrbas mogao da dobije povlascene parking karte u Novom Sadu? Zaista pisete gluposti...
Moji prijatelji su prijavljeni u Vrbasu, i ne mogu da registruju auto na NS table, hteli bi jer žive u Novom Sadu u svom stanu, ali su zbog poljoprivrednog gazdinstva prijavljeni u Vrbasu i samo u Vrbasu mogu da registruju auto. To je informacija koju ja imam. Možda neko zna više informacija.
Zasto se naplacuje SUBOTOM i posle 18 casova radnim danom ??? To nema nigde u EU, provereno. Naplata se valjda uvodi radi rasterecenja parkinga u radno vreme, a ne radi otimanja para. I uvedite vec jednom zonu na Limanu 1 i 2, opkoljeni smo sa svih strana...
@R pricate gluposti! Zbog cega bi ljudi koji imaju druge tablice bili diskriminisani? Ja imam dvojno drzavljanstvo, Srbije i Austrije. Auto sam kupio u Lincu, gde sam ziveo. Sada zivim u Novom Sadu i imam urednu stanarsku parking kartu za moje vozilo na adresi na kojoj sam prijavljen. A auto moze da bude registrovan na Marsu. Sta se koga to tice?
@Oto podstanari definitivno imaju problem jer stanodavci nece da ih prijave, kako bi izbegli placanje poreza. Ali slozicete se, to nije problem Parking servisa. Naprosto, oni ne mogu da izdaju stanarsku parking kartu, na primer u ulici Petra Drapsina, nekom kome je adresa u Djurdjevu.
A šta ćemo mi koji smo podstanari u gradu, a mesto boravka nam je u prigradskom naselju ili van grada?
Nedavno sam dobio nekoliko kazni i to sve na istom mestu ispred zgrade jer su gospoda pre izbora tu asfaltirale postojeći parking, a posle izbora uvele naplatu. U PS nisu hteli da se dogovore, a ni ja da platim, kad eto posle par meseci cirkularni dopis od izvršitelja...
Nemam ništa protiv plaćanja parkinga, ako se oni održavaju. Imam protiv da se izdaju povlašćene karte za vozilima koja nisu registrovana u Novom Sadu.
Bez obzira da li vlasnik ima mesto stalnog boravka u Novom Sadu, smatram da ne može da dobije povlašćenu kartu na vozilo koje nije registrovano u Novom Sadu. Deo sredstava za registraciju vozila, koja su namenska, ide u budžet opštine gde je vozilo registrovano. Znači da se tim sredstvima finansira održavanje putne mreže te opštine. Gradjanin Novog Sada koji registruje vozilo u drugoj opštini ne daje novac za održavanje puteva u Novom Sadu i samim tim ne može da ima povlašćenu kartu.
Takvim pravilom bi se naterali nesavesni vlasnici da plate porez na prenos prava koji iznosi 2,5% od vrednosti vozila.
Jedino što bi ova odnarođena i investitorima podložna vlast mogla da uradi za nas na Limanu 4, je to da uvede zoniranje naših parkinga i spasi nas pošasti od Galens i blokova sa Grbavice bez parkinga, ali neće.
SNS-ovci bi nam za uzvrat da “uvale” spratne garaže “pod nos”, da bi njihov investitor i dalje mogao da zida bez javnih parkinga.
@Kaja Raspitajte se, informisite se. Nije tacno to sto pisete. Vozilo moze da bude registrovano u Australiji. Bitno je da je registrovano na vas, a vi da imate prebivaliste u zoni naplate. Dakle, to sto vozilo nije registrovano u NS, apsolutno nije prepreka za dobijanje stanarske parking karte.
Ako Vam je u LK upisana adresa u Novom Sadu, onda i auto morate registrovati na NS table, ne možete imati prebivalište i Novom Sadu, a registrovati auto u Pančevu.
Problem je veliki broj novih stanova i firmi, a broj novih parking mesta ni blizu. Živim na Limanu 3 (kod NIS-a), a radim u Rotkvariji. Dakle, problem sa parkiranjem imam i kad odem na posao i kad se vratim. Na Limanima i na Novom naselju urbanisti (ili neki nadležni) ne daju da se zoniraju parkinzi, tako da nemamo mogućnost da dobijemo stanarske P-karte (a nije mi ni žao, čista pljačka stanara). Parking servis samo uzima novac od građana (i firmi), a ne resava problem parkiranja, tj. ne gradi nove parkinge; samo crtaju linije i postavljaju zonske table na davno izgrađenim parkinzima.
@Nesa I? U cemu je problem? Kakve veze ima sto je automobil na PA table? Moj komsija ima holandske table, pa je dobio takozvanu stanarsku kartu. Nema veze gde je automobil registrovan, vec ko je vlasnik istog i gde zivi. Dakle, Vi imate pravo na stanarsku povlascenu parking kartu u zoni naplate u Novom Sadu, bez obzira sto Vam je automobil registrovan u Pancevu. Problem je samo u slucaju da Vam je i LK, to jest i adresa u Pancevu. Tada nemate pravo na stanarsku kartu, jer nemate dokaz da zivite u Novom Sadu. Ne razumem sta je sporno?
I sada ukoliko Vam dodju gosti moraju da placaju parking 2 sata ili posle 2 sata da sidju i preparkiraju auto ili da ih dolazak u goste koste jako fino.. zasto ceo Novi Sad nije pod parking naplatom ? Naplatite sve i glasajte samo glasajte
E zato treba bezati iz grada. Ja lepo prodao stan i kupio kucu u rumenci. Za 10tak minuta autom u gradu. A lepo ima i autobus nisam se rodio u autu. Hocu da kazem ljudi kome treba prostora uvek postoji resenje. U gradu ce biti sve gore i gore. Losa vremena su vec stigla a bice samo gore. Pitanje sta ce ostati od ovog grada kako ga unakazise preduzimaci. Zgrade ce samo da nicu a problemi ce da se gomilaju.
Dcba
08.09.2022 • 18:17
Kao stanar podržavam ovo jer nam se u K. Marka parkiraju I kurta i murta sa ZR, ŠA, VS itd tablama i svi zaposleni sa bulevara. Parkinga ni za lek.
Sredili su zaista skojevsku i save kovačevića a kada završe i K. Marka biće to odlično.
U ovom slučaju sam apsolutno na strani parking servisa jer je ovde postalo nepodnošljivo i ovo bi trebalo da donese malo reda
Izvini NS tablo, pa to sto neko ima NS table ne znaci da zivi u toj ulici.
Dosta ljudi vozi auto na drugo registarsko podrucje, a mozda ti je komsija iz zgrade
Mi iz Save Kovačevića smo i pisali mejlove da nam uvedu zonu!
Svi koji rade na Bulevaru Oslobođenja parkiraju ovde jer nije pod naplatom i teško je naći parking. Sada će biti lakše, a nama je trošak 130 dinara mesečno.
Verujem da je slična situacija i u drugim ulicama.
Grad već dugo trpi pritisak, porodice danas imaju po 2-3 vozila, neke i više. Jedno vozilo ok, sva ostala radikalno oporezovati uz registraciju. Kome treba toliki parking, mora se seliti u kuću na periferiju grada ili dalje. Širi centar i centar moraju biti pod naplatom, to je elementarno. Na žalost, sve vlasti se plaše gubitka glasova, penzioneri su im najsigurniji glasači i baš oni najglasnije kukaju na svaki predlog o uvođenju zone naplate. Na Limanu parkinga dve decenije nema, ljudi vozila ne pomeraju nedeljama, jer posle čekaju bar sat vremena parking. Totalno ludilo i gerontološka diktatura.
Ma treba naplaćivati, ja bih platio i 100 eura godišnje samo da oni smradovi iz Dunav osiguranja ne mogu više parkirati na naš parking. Smradovi prisvojili parking, parkiraju 20 auta i noću i danju. Nikad nema mesta. Ko zna odakle sve dolaze da parkiraju u S. Kovačevića. Evo sad zatvorena komplet ulica a ima mesta. Ovi što ne žive tu sad ne dolaze da parkiraju.
Dom učenika i OŠ nemaju terene za igru i sportove. Bivše zgrade Nive porušene, plato zza parking napravljen na ostacima zgrada, a sada ga "prigrabio" grad na štetu dece. Puj gamadi nezasita!
@Nenad hajde, ne lupetaj! PS kompletno uredi parkiralista u zonama naplate (srede postojece parkinge i naprave nove), a uz to urede i pratecu infrastrukturu (pesacke i biciklisticke staze). Sve to ti kroz mesecnu povlasticu naplate 130 (sto trideset dinara!). I to ti je mnogo??? Pa vise kosta jedna kafa u kafani. Ako ti se ne svidja uredjena saobracajna infrastruktura u urbanoj sredini, idi brate negde u divljinu pa zivi.
Sve je bilo u redu sa mestima za parkiranje do pre 20 godina, a onda se našli pametni investitori kojima je u interesu da plate gradu dodatnu taksu zato što nisu napravili parking mesta ili garaže za stanare zgrada koje su izgradili. Sa tom taksom je grad morao u bloku zgrada da napravi parkiralište. Sve bi bilo u redu da te pare nisu potrošene na precenjene i razne nepotrebne investicije, a nisu za parkirališta.
Postoje, ili su postojali određeni placevi za parkirališta gde su okolni stanari mogli da parkiraju da je grad napravio ta parkirališta, koja su stanari platili kupovinom stanova.
Poenta je da je gradu bitniji jedan takozvani "investitor" koji "plaća" doprinose za opremanje, nego stanari koji su stvarni investitori jer oni daju pare tom "investitoru". Strašno je da stanari kupovinom stana praktično nisu dobili ono šta su platili. Ko je kriv? Zaključite sami.
Kao stanar podržavam ovo jer nam se u K. Marka parkiraju I kurta i murta sa ZR, ŠA, VS itd tablama i svi zaposleni sa bulevara. Parkinga ni za lek.
Sredili su zaista skojevsku i save kovačevića a kada završe i K. Marka biće to odlično.
U ovom slučaju sam apsolutno na strani parking servisa jer je ovde postalo nepodnošljivo i ovo bi trebalo da donese malo reda
Pod hitno naplatu na liman 1,2,3 i 4 i univerzitetski kampus.
Manje ce se voziti kola i odmah ce biti parkinzi rasterceniji.
Bez garaza nista.
Ove sto se grade nece biti dovoljno ni za 1/3 potrebnog kapaciteta.
To valjda tako treba. Platim godišnji parking ispred svoje zgrade a da li mogu da se parkiram to je druga priča. Nešto platiš a za to ne dobiješ adekvatnu uslugu. Kako se zove taj sistem u kojem za pare ništa ne dobiješ? Koja je to vrsta kapitalizma?
Cilj i jeste da se destimuliše vožnja automobila i da ljudi na posao idu biciklom ili javnim prevozom. Tako je svuda u Evropi. Samo je u Evropi javni prevoz kvalitetniji.
A ljudi iz drugih mesta bi trebalo da parkiraju automobile na ulazu u grad i dalje nastave gradskim prevozom. Opet, da je javni prevoz bolji, ali njime se u Novom Sadu niko ne bavi.
Ko resava podstanare i njihovo parkiranje. 45% stanova u gradu se izdaje za veliki novac. Stanodavci nece da placaju minimalan porez za izdavanje pa ne prijavljuju stanare. Neki podstanari ne zele da ih prijave da bi mogli promenuti stan kada nadju jeftiniji ili ih oteraju komsije zbog buke,smeca( nije njihovo pa ih bas briga). Stidenti danas bar polovina dolazi sa autom na studije( da kupe diplomu,prave zurke a neki i da uce). Ovde se mnogi pozivaju na zapad i mogli bi parkiranje i stanovanje da im bude primer i tamo kad odu se nezale a preskupo je sve i placa se porez na sve. Naravno investitore kaznjavati ako po stanu ne naprave 1,7 il kolko vec zakon kaze parking mesta i da je jedno parking mesto vezano za jedan stan. Ovako bogati kupe stan i 3,4 parkinga.
Zaista neverovatno i idiotski.
Rešenje, BOJKOT plaćanja i parkirati na trotoar, pa neka pauk nosi. Pogledajte na Ribljoj pijaci, svi na trotiaru i nikom ništa.
Nikako da pročitam da je grad doneo uredbu da se u okviru novog zidanog objekta MORA obezbediti barem br mesta za parkiranje koliko je stanova. Šta oni naplaćuju suženje saobraćajnica od 9 m na 5 i povećanje bezbednosti saobraćaja? Oni su izgradili te saobraćajnice i postojeće parkinge o svom trošku pa sada naplaćuju? Buzdovanska kola i veći džipovi se preskaču sa autorizacijom i dalje u "elitnim" delovima grada ( da li su zbog toga ukinute nalepnice ).
Bagro stranačka kome od stanara je svanulo od kada je uvedena naplata ? Parkiranje po travnjacima se i dalje toleriše pa sada od zemara u Miše Dimitrijevića 6 umesto travnjaka imamo prašinčinu i rupe, a broju 4 dečije igralište i bivši travnjak ograđen bodljikavom žicom?Jadni ste od kako ste oformljeni kao stranačka vojska za guljenje kože sa naroda. U centru centra kopate rupu već 5 meseci ,a kraj se ne nazire , a kada se zida 15-o spratnica tipa dodikara ona nikne za 6 meseci.
Mogli su i celu Kosovsku, do okretnice šestice.
Polovina parkiranih u tom delu ne stanuju u Kosovskoj, već su zaposleni kojekuda okolo.
Stanari bi im bili veoma zahvalni.
Ne mogu da razumem ove sto pljuju uvodjenje zone .Sustina je upravo da kolima ako ne moras neides na posao , da se grad rastereti automobila koje voze uglavnom po jedna osoba.Na ovaj nacin forsiraju se alternativni prevozi...bicikli ,trotineti ,autobusi ...U centru grada bi trebalo bi da je parkiranje 5 puta skuplje...Tako je u vecini gradova Zapadne Evrope
Placamo za nista, gomilu neradnika koji sede u parking servisu.. niko ne cuva ta kola, niko ti nece platiti ako su ogrebana ili obijena.. SNS mafija je otela grad i budzet naravno..
Zašto niko nije pitao stanare na novoj detelinari, da li hoće da ima se uvede zona parkiranja?
Tamo se parkiraju automobili sa isteklim registracijama ispod kojih raste korov. Pastao je kraj za odlaganje auto-otpada, i noko ne reaguje da ih ukloni.
A šta ćemo sa parkiranjem komercijalnih vozila u stambenim zonama?
To se nikoga ne tiče, a svi imamo problem sa nedostatkom parking mesta.
Ovaj grad nije projektovan da primi velik broj vozila koja su se godinama uvozila iz inostranstva, pogledaj te gužve u saobraćaju, a to sve treba negde da se parkira.
Molimo da se isto pokrene na Limanu 2. Parkinge zauzimaju zaposleni u Nis-u, posetioci i zaposleni Promenade, kafica... Sve unutrašnje ulice na Limanu su krcate, nije moguce naci parking!
Ne vredi ti ni da zoves. Tamo je strajk i paucari i pauci prakticno ne rade posto su se pokacili sa direktorom. Ovih sto lepe kazne nema dovoljno jer sve sto zaposle ide po kancelarijama a niko na ulicu. U preduzecu je potpuni raspad i jedini nacin da se isplate plate je da se na silu sire zone kako bi se od stanara skupilo za plate. Info je direkt iznutra i jedino sto je dobro sto kad pauk strajkuje nema ko da nosi kola. kamioni se vozaju po gradu i ne rade nista. Sramota!!!
Da li vi koji navijate za uvođenje naplate, uopšte razmišljate?
Ništa vama PS ne garantuje, oni samo zarađuju ukoliko ima praznih mesta. Ako nema, ni stanari ne mogu parkirati, jasno?
Plaćate reket partijskoj firmi za udomljavanje svojih poslušnika.
Sa druge strane, vozite li vi taj vaš auto? Pa, platićete i vi na drugom mestu! Opet zarađuje PS!
Da novac ide za izgradnju novih parkinga(kako piše pri osnivanju 2004.g),ali ga troše i razbacuju na sve ostalo.
Smišljena pljačka za slabije vijuge.
Parking Servis prvo stavi zonu naplate a onda kada se u ulicama pored pravi guzva zato sto je besplatno onda i tu stavljaju zonu.I tako se sire mic po mic na ceo grad.I sada ja vas pitam sta ce biti kada sve bude u zoni naplate od novog naselja pa do petrovaradina..Kako ce to resiti problem parkiranja onda ce opet biti guzva samo ce se svuda placati parking..Parking Servis i sistem naplate parkinga nije resio problem parkiranja u gradu to je cinjenica.Parkiranje je i dalje problem a oni su osnovani da to srede i sprece.
Sjajna vest za sve stanovnike Rotkvarije koji zive izmedju Mupa i Stanice. Zaposleni u firmama na Bulevaru oslobodjenja su nam okupirali ulice, kako ne bi placali parking.
"A čiji su to parkinzi.dali su ih uz stanove dobili"
Uvedu zonu, tu ti stan na koji si prijavljen, uzmes stanarsku kartu i to je to.
A mi na Limanu III, u radno vreme, od zaposlenih iz DMS-a i RT-RK, ne mozemo da se parkiramo, sve puno, razmile se naokolo. To su parkinzi za stanare, i kad neko dodje na sat-dva nije problem platiti parking.. ali da grade zgrade za firme pa se zaposleni razmile naokolo 9-17h nije OK.
Kod pijace na Detelinari pod hitno uvesti sistem naplate,pa mi ni subotom i nedeljom prepodne nemamo gde,a o radnim danima da ne pričam,ko nadje mesto popodne lud je ako pomeri auto uveče
A sta cete sa ljudima koji rade u Novom Sadu, a zive u mestima van grada? Gde oni da parkiraju kad dodju do posla? Treba svi da se presele u Grad, treba sva okolna mesta da se ugase samo da bi grad bio zoniran? Koliko uskogrudo i sebicno razmisljanje vecine. I da, zasto bi stanovnik centra ili limana ili grbavice bio uskracen za parking mesto u drugom delu grada? Valjda su svi stanovnico Grada jednaki? Zasto se ne omoguci ljudima koji rade u gradu povlascena markica za deo grada u kojem rade kao i stanovnicima tog dela grada? Sta, oni su niza klasa jer ne zive u gradu ili ne zive u odgovarajucem delu Grada? Kakva je to segregacija gradjana, po mestu stanovanja? Sramota.
Redovno plaćam godišnju parking kartu ali i dalje uporno tražim slobodno mesto.Da ne spominjem nepropisno parkiranje vozila u parking zoni od kojih ne možemo izaći sa parkinga (ukoliko uspemo da nađemo slobodno parking mesto). Nikakvo poboljšanje od kada su počeli naplaćivati parking karte-samo je Parking servis popunio budžet.
Napravite reda u Dositejevoj. Desna strana(gledano od Temerinske) iscrtana bez ikakve logike. Dva obelezena parking mesta, prazno 10-tak metara ( ne obelezeno) , opet obelezeno 3 parking mesta, opet ne obelezeno 10 m. I tako do Karadjordjeve. Leva ne isparcelisana, na njoj se parkira kako ko stigne. Ja pred svojom kucom ne mogu da se parkiram od stanara koji su kupili stan u zgradi bez parkinga. A PAUK samo seta Dositejevom i nosi automobile. Za informaciju, to je ona Djoletova od 206 koraka, koju obilaze svi koji dodju u N. Sad i onda ih juri Pauk ako su se zadrzali pola sata na ne obelezenoj povrsini.
Ajmo sad i zona u Liman 2 da se postavi! Milice Stojadinovic, Fruskogorska, Boska Buhe su PREKRCATE, kao Igre Gladi kad treba naci parking!! Ako neko zna da li moze da se pokrene peticija za uvođenje zone, ia bih mu bio vise nego zahvalan!
A čiji su to parkinzi.dali su ih uz stanove dobili,gde su naši stanovi koji smo 40god.izdvajali u stambenu izgradnju.Os nemamo ni stan ni parking.Nabolje napraviti parking kod Rumenke,izmedju Futoga-Begeča pa gradskim u grad da nesmetano u gradu.Što su naši pametni stručnjaci napravili mega markete u gradu.Na zapadu su veliki tržni centri izvan gradova,sa velikim parkinzima,a u naseljenom mestu manji marketi.
Gundulićeva, Bele njive, Jug Bogdana, Đorđa Rajkovića nema ni trotoara, parkira se gde god i kako god stigne, na autobuske stanice, potpuni haos. Pauk ne bi morao nedeljama da ide na druge lokacije, samo tu u svom dvorištu da se bave svojim poslom.
A hoće li parking servis, inspekcije i službe koje građani plaćaju(pa i mesne zajednice) početi da rešavaju HAOS od "parkiranja" između zgrada kod riblje pijace, npr između D. Vasiljeva i Ž. Vasiljevića, kod garaža koje su mahom nelegalne, a ima još mnogo primera....Kako se pojedinci koji tu žive, a "mnogo" im je 1500-600 dinara godišnje za kulturno parkiranje, pa i pijačari sa pijace guze i "parkiraju " po budžacima i smrde sa dizel motorima i prave blatnjava jezera stanarima ispod nosa, da ne pričam dalje, a mogao bih do sutra...???
Naplata ne garantuje slobodno mesto pretplatnicima. A i gosti nam slabije dolaze. Uostalom, zašto da se družimo?! Tu je TV i PINK i ostala kanalizacija.
Uvedite plavu zonu i na Liman2. U Dr Ribara i Boska Buhe nema gde da ste stane. Sve zauzeli zaposleni iz NIS, EPS, Spens, Promenada... Tek posle 23h ima mesta kada odu ovi iz promenade. Dok njih nije bilo jos se posle 15/16 h moglo naci mesta kada ovi oz drzavnih firmi odu kuci, ali sada ni to.
A glavno da je pauk radio 24/7!
Konačno se neko setio da zaštiti od divljeg parkiranja kao pretvaradnje redovonog parking mesta u lični plac polovnih automobila. Sugrađani a i oni koji dolaze iz drugih gradova imaju naviku da parkiraju kud koji po Podbari pa lagano prošetaju do pešačke zone, jer Bože moj ne plaća se. Stanovnici zgrada i kuća normalno da u tom slučaju nemaju gde da parkiraju.
O tome da su Podbara i Rotkavirijum najstariji delovi Novoga Sada i da su najzapušteniji od strane komunalnih službi, malo se priča i diskutuje čak i u mesnim zajednicama!
Neka ovo bude početak, BRAVO Parking servis!
Koliko god to vama zvučalo čudno, nama iz kvarta kod Episkopa Visariona i Dušana Vasiljeva jeste lepa vest jer je taj blok zgrada postao toliko pretrpan automobilima čiji vlasnici rade u centru i parkiraju se po ovom delom grada gde je besplatan parking da je to sad već nepodnošljivo!
Godišnja karta od 1600 dinara za one koji su prijavljeni na adresama nije skupa, a ne može se u nedostatku parkinga rešavati problem parkiranja zaposlenih u centru tako što će zauzimati mesta stanarima u ovom delu.
Da i nama u Save Kovačevića konačno sine sunce. Svi supovci, zaposleni po bankama i ostalim firmama u okolini parkiraju kod nas. Valjda će sad biti više mesta za parking za nas koji stanujemo na Rotkvariji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Lepe" vesti: Na Podbari i Rotkvariji parkiranje će se naplaćivati na gotovo 1.500 parking mesta
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.09.2022.
•12:37 > 12:38
Komentari 88
Дрле
пипне мафијашка кола паркирана на тротоару на Бул. Ослобођења. Фуј, багро.
Rotkvarija
Rajo
1. Da ste prijavljeni na adresi gde trazite stanarsku kartu, sto dokazujete uvidom u Licnu kartu
2. Da je vozilo registrovano na vas (ne bitno gde i ne bitno da li su tablice NS, VS, VA ili neke strane. Vazno je samo da ste vlasnik vozila!)
Roker
@Kaja naravno da ne mogu da dobiju stanarsku kartu, jer ne zive u Novom Sadu. Zive u Vrbasu. To kaze licna karta. Neka odluce, poljoprivredno gazdinstvo ili parking. Da bi dobili stanarsku, moraju da promene mesto boravka na Novi Sad, tacnije na adresu u zoni naplate gde traze stanarsku kartu. Ne razumem sta tu nije jasno? Vozilo moze da ostane registrovano na VS, to nije prepreka.
Lihvari
Rajo
Mark
Kaja
Brat Djura
Mikan
Mikan
Oto
Nedavno sam dobio nekoliko kazni i to sve na istom mestu ispred zgrade jer su gospoda pre izbora tu asfaltirale postojeći parking, a posle izbora uvele naplatu. U PS nisu hteli da se dogovore, a ni ja da platim, kad eto posle par meseci cirkularni dopis od izvršitelja...
R
Bez obzira da li vlasnik ima mesto stalnog boravka u Novom Sadu, smatram da ne može da dobije povlašćenu kartu na vozilo koje nije registrovano u Novom Sadu. Deo sredstava za registraciju vozila, koja su namenska, ide u budžet opštine gde je vozilo registrovano. Znači da se tim sredstvima finansira održavanje putne mreže te opštine. Gradjanin Novog Sada koji registruje vozilo u drugoj opštini ne daje novac za održavanje puteva u Novom Sadu i samim tim ne može da ima povlašćenu kartu.
Takvim pravilom bi se naterali nesavesni vlasnici da plate porez na prenos prava koji iznosi 2,5% od vrednosti vozila.
Ostrvo&Ivo Andrić
SNS-ovci bi nam za uzvrat da “uvale” spratne garaže “pod nos”, da bi njihov investitor i dalje mogao da zida bez javnih parkinga.
Pokojni Toza
Rajo
Kaja
Zemlja čudesa
Jelena
Rajo
Neša
B kej
Dok
Ns
08.09.2022 • 18:17
Kao stanar podržavam ovo jer nam se u K. Marka parkiraju I kurta i murta sa ZR, ŠA, VS itd tablama i svi zaposleni sa bulevara. Parkinga ni za lek.
Sredili su zaista skojevsku i save kovačevića a kada završe i K. Marka biće to odlično.
U ovom slučaju sam apsolutno na strani parking servisa jer je ovde postalo nepodnošljivo i ovo bi trebalo da donese malo reda
Izvini NS tablo, pa to sto neko ima NS table ne znaci da zivi u toj ulici.
Dosta ljudi vozi auto na drugo registarsko podrucje, a mozda ti je komsija iz zgrade
Podbara
N.N.
Max
Lala
Svi koji rade na Bulevaru Oslobođenja parkiraju ovde jer nije pod naplatom i teško je naći parking. Sada će biti lakše, a nama je trošak 130 dinara mesečno.
Verujem da je slična situacija i u drugim ulicama.
Nole
Dule
U zapadnoj evropi plata nije 500 eur,a u većini gradova imaš 1-2 sata besplatnog parkiranja osim naravno u centru.
Stanar
Dejan
Trostav
ovo
Sram vas
Rajo
R
Postoje, ili su postojali određeni placevi za parkirališta gde su okolni stanari mogli da parkiraju da je grad napravio ta parkirališta, koja su stanari platili kupovinom stanova.
Poenta je da je gradu bitniji jedan takozvani "investitor" koji "plaća" doprinose za opremanje, nego stanari koji su stvarni investitori jer oni daju pare tom "investitoru". Strašno je da stanari kupovinom stana praktično nisu dobili ono šta su platili. Ko je kriv? Zaključite sami.
???
Dcba
Sredili su zaista skojevsku i save kovačevića a kada završe i K. Marka biće to odlično.
U ovom slučaju sam apsolutno na strani parking servisa jer je ovde postalo nepodnošljivo i ovo bi trebalo da donese malo reda
Zbogom pameti
Manje ce se voziti kola i odmah ce biti parkinzi rasterceniji.
Bez garaza nista.
Ove sto se grade nece biti dovoljno ni za 1/3 potrebnog kapaciteta.
Pićuka
B
Nikola
A ljudi iz drugih mesta bi trebalo da parkiraju automobile na ulazu u grad i dalje nastave gradskim prevozom. Opet, da je javni prevoz bolji, ali njime se u Novom Sadu niko ne bavi.
Tapkalo
ST
Sms
Rešenje, BOJKOT plaćanja i parkirati na trotoar, pa neka pauk nosi. Pogledajte na Ribljoj pijaci, svi na trotiaru i nikom ništa.
9
Bagro stranačka kome od stanara je svanulo od kada je uvedena naplata ? Parkiranje po travnjacima se i dalje toleriše pa sada od zemara u Miše Dimitrijevića 6 umesto travnjaka imamo prašinčinu i rupe, a broju 4 dečije igralište i bivši travnjak ograđen bodljikavom žicom?Jadni ste od kako ste oformljeni kao stranačka vojska za guljenje kože sa naroda. U centru centra kopate rupu već 5 meseci ,a kraj se ne nazire , a kada se zida 15-o spratnica tipa dodikara ona nikne za 6 meseci.
Znamooo !!!
Podbarčan
Polovina parkiranih u tom delu ne stanuju u Kosovskoj, već su zaposleni kojekuda okolo.
Stanari bi im bili veoma zahvalni.
Laza
Yuki
Ljubazni komšija
Tamo se parkiraju automobili sa isteklim registracijama ispod kojih raste korov. Pastao je kraj za odlaganje auto-otpada, i noko ne reaguje da ih ukloni.
A šta ćemo sa parkiranjem komercijalnih vozila u stambenim zonama?
To se nikoga ne tiče, a svi imamo problem sa nedostatkom parking mesta.
Ovaj grad nije projektovan da primi velik broj vozila koja su se godinama uvozila iz inostranstva, pogledaj te gužve u saobraćaju, a to sve treba negde da se parkira.
Ana
Mjao
Nenad
Ništa vama PS ne garantuje, oni samo zarađuju ukoliko ima praznih mesta. Ako nema, ni stanari ne mogu parkirati, jasno?
Plaćate reket partijskoj firmi za udomljavanje svojih poslušnika.
Sa druge strane, vozite li vi taj vaš auto? Pa, platićete i vi na drugom mestu! Opet zarađuje PS!
Da novac ide za izgradnju novih parkinga(kako piše pri osnivanju 2004.g),ali ga troše i razbacuju na sve ostalo.
Smišljena pljačka za slabije vijuge.
nova
Dule
Rajo
dd
Uvedu zonu, tu ti stan na koji si prijavljen, uzmes stanarsku kartu i to je to.
A mi na Limanu III, u radno vreme, od zaposlenih iz DMS-a i RT-RK, ne mozemo da se parkiramo, sve puno, razmile se naokolo. To su parkinzi za stanare, i kad neko dodje na sat-dva nije problem platiti parking.. ali da grade zgrade za firme pa se zaposleni razmile naokolo 9-17h nije OK.
Detelina
Cane Kurbla
Ш
Robin
Mia
Bazar
To i jesu lepe vesti
Najzad
sale
Dragana
Miloš
Salajcan
Dragan
G
Aca
Av
Stevan
ARMAGEDON
riki
Milutin
Vanja
Popaj
Maja
Ribar
A glavno da je pauk radio 24/7!
Milan
Jedini deo bulevara van zone ....Svi beze kod nas,mesta nema
stanovnik podbare
O tome da su Podbara i Rotkavirijum najstariji delovi Novoga Sada i da su najzapušteniji od strane komunalnih službi, malo se priča i diskutuje čak i u mesnim zajednicama!
Neka ovo bude početak, BRAVO Parking servis!
Vesna
Godišnja karta od 1600 dinara za one koji su prijavljeni na adresama nije skupa, a ne može se u nedostatku parkinga rešavati problem parkiranja zaposlenih u centru tako što će zauzimati mesta stanarima u ovom delu.
ajd
Sale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H